مدارک لازم برای صیغه نامه / صدور صیغه نامه رسمی

صیغه یا ازدواج موقت که به صورت یک برگه یا دفترچه صادر می شود، جهت اثبات رابطه زوجیت به کار می رود. امروزه با فراهم شدن امکان صدور صیغه نامه آنلاین به صورت غیر حضوری اخذ این مدرک آسان تر و ساده تر شده است. جهت دریافت صیغه نامه، متقاضیان باید مدارک لازم برای دریافت صیغه نامه را به دفتر ثبت ازدواج و طلاق ارائه دهند و پس از اینکه صیغه بین آنها جاری شد، می توانند گواهی ازدواج موقت را دریافت کنند.

آیا شما هم قصد استفاده از خدمات صیغه نامه آنلاین را دارید؟ آیا می خواهید با نحوه و شرایط صدور صیغه نامه رسمی اطلاعات کامل تری به دست آورید؟ پس تا پایان این مطلب که توسط موسسه و دفترخانه وکیل من تدوین شده است، ما را همراهی نمایید.

ازدواج موقت

ازدواج یک امر پسندیده جهت تشکیل خانواده در تمامی نقاط دنیا است و در کشور ایران و سایر کشورهای اسلامی یک سنت مورد احترام به شمار می رود. کشورهای اسلامی مثل کشور ما تابع شرع، اخلاقیات و سنت های اسلامی هستند و در رابطه با امر ازدواج نیز قوانین اسلامی را اجرا میکنند.

ازدواج با توجه به اصل شرعی می تواند به دو شیوه دائمی و موقت انجام شود. ازدواج موقت یا همان صیغه یک نوع ازدواج در مذاهب شیعه است که بدون آنکه نیاز به ثبت آن در دفترخانه ازدواج باشد، تنها کافی است میان دو طرف خوانده شود. اما در بسیاری از موارد و شرایط نداشتن مدرک ازدواج موقت می تواند زوجین را با مشکلاتی مواجه سازد. در ادامه به بررسی گواهی ازدواج موقت، نحوه دریافت صیغه نامه آنلاین با مهر برجسته در تهران و مدارک لازم برای صدور صیغه نامه را مورد بررسی قرار می دهیم.

بیشتر بخوانید : رزرو هتل در کیش بدون صیغه نامه

مدارک لازم برای صیغه نامه

در ادامه شما را از لیست مدارک لازم برای صیغه نامه برای آقایان و خانم ها مطلع می سازیم :

مدارک لازم برای صیغه نامه برای بانوان

  • در صورتی که خانم باکره است و پدر وی فوت کرده است، گواهی فوت پدر باید به دفترخانه ارائه شود.
  • در صورتی که خانم باکره است و پدر وی در قید حیات است، ارائه کارت ملی پدر یا جد پدری لازم است.
  • در صورتی که زن مطلقه باشد میبایست سند طلاق را به دفترخانه ارائه کند.
  • اگر همسر زن فوت کرده باشد، گواهی فوت همسر جهت ارائه به محضر کافی است.
  • شناسنامه و کپی آن
  • کارت ملی همراه با کپی آن
  • دو قطعه عکس ۳ در ۴

مدارک لازم برای صیغه نامه برای آقایان

  • شناسنامه و کپی آن
  • کارت ملی به همراه کپی
  • ارائه دو قطعه عکس سه در چهار

اگر به دنبال صدور صیغه نامه آنلاین به شیوه غیر حضوری برای خود و شریکتان هستید، میتوانید از موسسه و دفترخانه وکیل من در تهران کمک بخواهید. این موسسه با صدور صیغه نامه رسمی به صورت اینترنتی و دارای مهر برجسته با کمترین هزینه به شما کمک میکند تا در کنار شریک زندگی تان اوقات خوشی را بدون دلهره و استرس و دور از خطرات تجربه کنید.

بیشتر بخوانید : شرایط صیغه نامه برای هتل

بیشتر بخوانید : هتل کیش بدون صیغه نامه/ چگونه با دوست دختر خود به کیش برویم؟

یک صیغه نامه معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

  • دفترچه صیغه نامه باید دارای هولوگرام رسمی و مهر برجسته باشد.
  • امکان ارائه دادن صیغه نامه به اماکن تفریحی مانند هتل ها و یا مراکز دولتی وجود داشته باشد.
  • توسط یک دفترخانه یا محضر رسمی ازدواج و طلاق صادر شده باشد.
  • مدت زمان صیغه و میزان مهریه در صیغه نامه قید شده باشد.

مدارک لازم برای صیغه نامه / صدور صیغه نامه رسمی

چرا صیغه نامه باید در محضر و موسسه ازدواج ثبت شود؟

به دلیل اینکه امکان ثبت صیغه در شناسنامه نیست، اما در برخی موارد مانند باردار شدن خانم یا عدم پرداخت مهریه از سوی مرد و مشکلاتی از این قبیل به نفع زن است که جهت اثبات راحت رابطه زوجیت، عقد موقت در یک موسسه معتبر ثبت شود و یک صیغه نامه معتبر و رسمی دارای مهر برجسته صادر شود.

اگر جهت صدور صیغه نامه رسمی و یا اینکه می خواهید در کنار نامزد یا شریک زندگی تان اوقات خوشی را به دور از نگرانی های روابط نامشروع و یا مجازاتهای بعد از آن سپری کنید، می توانید به راحتی از طریق موسسه وکیل من در تهران جهت دریافت صیغه نامه آنلاین به صورت معتبر و رسمی و دارای هولوگرام اقدام نمایید.

دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من با صدور صیغه نامه اینترنتی در سریع ترین زمان بدون نیاز به حضور شما و با دریافت کمترین هزینه، دفترچه صیغه نامه رسمی و معتبر برای شما صادر می کند و در کوتاهترین زمان ممکن به دست شما می رساند.

بیشتر بخوانید : دریافت صیغه نامه برای بیمارستان

بیشتر بخوانید : صیغه نامه برای اثبات زوجیت

درباره موسسه وکیل من بیشتر بدانید

موسسه حقوقی وکیل من با داشتن وکلای متخصص، مجرب و حرفه ای همواره آماده است تا راهگشای مشکلات و مسائل حقوقی متقاضیان خود باشد. این دفترخانه ازدواج و طلاق در تهران با داشتن سالها سابقه، پشتوانه و تجربه قادر است در حل مسائل حقوقی مانند مشکلات ازدواج و طلاق بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر جهت دریافت و صدور صیغه نامه رسمی نیاز دارید تا به یک موسسه حقوقی معتبر مراجعه کنید، موسسه وکیل من در تهران قادر است نایج مطلوبی را از حل دعاوی برای شما رقم بزند. وکلای این دفترخانه در تمامی دعاوی اعم از ازدواج و طلاق، دعاوی ملکی، کیفری و … آماده ارائه مشاوره و خدمات به موکلان خود هستند.

شما میتوانید با خیال آسوده و اطمینان خاطر به این موسسه و وکلای آن اطمینان کنید و حل دعاوی خود را به آنها بسپارید. اگر در رابطه با مسائل ازدواج و طلاق مانند صدور صیغه نامه آنلاین و یا مدارک لازم برای صدور صیغه نامه سوال و یا ابهامی در ذهن دارید، میتوانید از طریق شماره های تماس که در پایان این مطلب درج شده است تماس حاصل نمایید و از مشاوره های رایگان کارشناسان وکیل من بهره مند شوید. مشاوران و وکلای ما همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پانوشت : مدارک لازم برای صیغه نامه، صدور صیغه نامه رسمی، صیغه نامه آنلاین، صیغه نامه اینترنتی 

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *