صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

یکی از روش های شرعی برای ایجاد محرمیت میان مرد و زن، عقد موقت یا صیغه است. این روزها دریافت صیغه نامه برای هتل به یک چالش برای افرادی که به تازگی نامزد شده اند یا قصد ازدواج با یکدیگر را دارند تبدیل شده است. در این مقاله از وبلاگ موسسه حقوقی وکیل من در رابطه با دریافت صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل صحبت کرده ایم و شرایط صدور و چگونگی دریافت آن را برای شما مخاطبان عزیز شرح داده ایم.

صیغه یا عقد موقت در قانون ایران

در کشور ایران، ازدواج موقت یا صیغه یک امر کاملا قانونی و شرعی است و این موضوع در کشور ما رواج بالایی دارد و دارای یک چارچوب مشخص است. یک صیغه نامه رسمی باید دارای مدت زمان صیغه و میزان مهریه باشد. همچنین لازم و ضروری است که مهر برجسته توسط محضردار در صیغه نامه درج شده باشد. اینگونه از عقد نامه یا صیغه نامه جهت ارائه به هتل ها، نیروی انتظامی، مراجع قضایی و اماکن تفریحی کاملا قانونی است و سندیت کامل دارد. اکثر هتل ها در سراسر ایران این صیغه نامه را به آسانی قبول می کنند و به راحتی زوجین می توانند برای خود اتاق رزرو کنند.

جهت صدور صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل ارائه مدارک زیر لازم و ضروری است:

  • کارت ملی
  • تمام صفحات شناسنامه زوج
  • طلاقنامه یا اجازه کتبی پدر زوجه
  • یک قطعه عکس ۳ در ۴ از زوج و زوجه

اگر می خواهید با نامزد یا دوست دختر خود به هتل بروید و با خیال آسوده ساعاتی خوشی را در کنار هم سپری کنید می توانید از طریق دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من به صورت آنلاین صیغه نامه قانونی و محضری کاملا معتبر دریافت کنید و به راحتی با شریک خود به سراسر کشور سفر کنید.

در این میان یکی از مسائلی که اکثر افراد با آن برخورد می کنند این است که برای اخذ صیغه نامه برای هتل چه شرایطی لازم است و چه صیغه نامه ای برای هتل اعتبار قانونی و لازم را دارد؟

بیشتر بخوانید: صیغه نامه تهران

بیشتر بخوانید: صیغه نامه با مهر برجسته تهران

شرایط صیغه نامه برای هتل

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

شرایط فرهنگی و اجتماعی در ایران به گونه ای است که متاثر از فضای دینی و شرعی کشورهای اسلامی است. قوانین نیز در کشور ایران بر این اساس شکل گرفته است و طبیعتا برای افراد جامعه محدودیت هایی را به وجود آورده است. سفر کردن زوج های جوان که نامزد هستند و هنوز به محرمیت یکدیگر در نیامده اند یکی از این محدودیت ها است که می خواهند در اماکن اقامتی مانند هتل ها ساعاتی را بدون ترس و دلهره کنار هم سپری کنند. این افراد طبق قانون ایران باید به جز مدارک شناسایی صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل را نیز ارائه دهند تا بتوانند به آسانی و بدون هیچگونه مشکل اتاق مورد نظرخود را رزرو کنند. علت این امر هم واضح است که براساس قانون شرع در کشور ایران یک خانم و آقا تنها در صورتی می توانند کنار یکدیگر خلوت کنند که میان آنها عقد یا محرمیت برقرار شده باشد. هنگامی که یک زوج صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل را برای ارائه دارد به این معنی است که محرمیت بین آنها برقرار شده است و بنابراین مسئول هتل بدون هیچگونه مشکل اتاقی را در اختیار زوجین قرار می دهد.

اگر شما هم می خواهید با شریک یا نامزد خود به سفر بروید بهتر است بدانید که بسیاری از هتل های ایران صیغه نامه با مهر برجسته را به عنوان یک مدرک معتبر قانونی  و شرعی مبنی بر وجود محرمیت میان زوج و زوجه می پذیرند. اگر در صیغه نامه مهر برجسته درج شده باشد اکثر هتل ها آن را مورد تایید می دانند.

بیشتر بخوانید: شرایط صیغه نامه برای هتل

بیشتر بخوانید: صیغه نامه برای اتباع

دلایل صدور صیغه‌نامه با مهر برجسته

در ایران هتل ها و دیگر مراکز اقامتی موظف هستند قوانین اسلامی و مدنی را رعایت کنند. براساس این قوانین، جهت اقامت زوجین، ارائه سند ازدواج رسمی و یا صیغه نامه معتبرلازم و ضروری است. ممکن است صیغه نامه بدون مهر برجسته یا تاییدیه رسمی مورد تایید مدیریت هتل قرار نگیرد.

مهر برجسته اعتبار و رسمی بودن صیغه نامه را نشان می دهد. صیغه نامه های صادره از سوی دفاتر رسمی ازدواج معمولا دارای این مهر هستند. مهر برجسته درون صیغه نامه تایید میکند که ازدواج موقت به صورت قانونی ثبت شده است و از لحاظ قانونی و شرعی معتبر است.

چرا صیغه نامه برای هتل باید دارای مهر برجسته باشد؟

صیغه نامه به سند یا قراردادی گفته می شود که جهت تایید ازدواج موقت در کشورهای اسلامی نوشته می شود. ازدواج موقت شکلی از ازدواج است که در اسلام جایگاه خاصی دارد و به صورت موقت و با تعیین کردن مدت زمان مشخص بین زوجین منعقد می شود. در این نوع از ازدواج تمام حقوق و وظایف مثل ازدواج دائم میان طرفین برقرار است، اما به دلیل آنکه موقت است شرایط و تعهدات آن کمی متفاوت است.

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل به یک سند رسمی اشاره دارد که در بعضی از هتل ها جهت اقامت یافتن زوجینی که ازدواج آنها از نوع موقت است مورد نیاز است. در هتل های کشور ما و مراکز اقامتی، زوجین برای اقامت باید مدارک قانونی مانند سند رسمی ازدواج، صیغه نامه و شناسنامه را به مسئول هتل ارائه دهند.

اگر قصد دارید صیغه نامه را به هتل و اماکن اقامتی ارائه دهید، باید بدانید که صیغه نامه برای هتل باید دارای مهر برجسته باشد. زیرا بدون وجود این مهر صیغه نامه از اعتبار قانونی لازم برخوردار نیست و زوجین معمولا از این موضوع بی اطلاع هستند و در سفر با مشکلات بسیاری برخورد می کنند.

طبق قوانین کشور ایران، هتل ها وظیفه دارند فقط به افرادی اتاق بدهند که صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل داشته باشند. لازم به توضیح است مهر برجسته باید در پایان صیغه نامه و در بخشی که مهر عاقد نوشته شده است و روی تصاویر در صفحه اول درج شده باشد.

آیا صیغه نامه برای هتل قابل استعلام است؟

ممکن است با این سوال مواجه شوید که آیا صیغه نامه برای هتل قابل استعلام است؟ یا به عبارت دیگر آیا صیغه نامه در جایی ثبت می شود؟ آیا اگر استعلام گرفته شود اینکه فرد پیش از این با چه کسی صیغه بوده است مشخص می شود یا خیر. در پاسخ به سوالات فوق باید گفت امکان استعلام صیغه نامه وجود ندارد، چرا که صیغه نامه در جایی ثبت نمی شود.  همچنین به جز زوجین هیچ شخص دیگری نمی تواند از وجود رابطه محرمیت و جاری شدن صیغه میان زوجین اطلاع داشته باشد. اما اگر زوجه باردار شود و فرزند وی به دنیا بیاید در اینصورت باید حتما صیغه را ثبت کرد. همچنین اگر ثبت کردن صیغه از شرط های ضمن عقد باشد و یا پیش از جاری شدن عقد موقت بین طرفین به صورت کتبی توافق شده باشد که در صورت صیغه کردن صیغه باید حتما ثبت شود، بنابراین باید صیغه ثبت شود. لازم به ذکر است صیغه یا عقد موقت در شناسنامه های زوجین ثبت نشده و زوجین فقط یک دفترچه صیغه نامه که در آن مهر برجسته درج شده است دریافت می کنند که ضمانت شرعی بودن و قانونی بودن عقد میان آنها است. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص پذیرش صیغه نامه موقت این است که در شناسنامه زوجه حتما باید توضیحاتی مبنی بر اینکه زوجه از همسر سابق خود طلاق گرفته یا همسر سابق او فوت کرده است قید شده باشد.

بهترین روش جهت رزرو هتل برای زوجین چیست؟

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

زوجین یا نامزدها برای اینکه بتوانند ساعاتی را بدون نگرانی در کنار هم باشند ممکن است از راه هایی مثل اجاره کردن خانه استفاده کنند. اما بهتر است بدانید که این امکان وجود دارد که با اطمینان خاطر و با هزینه کم به صورت غیر حضوری یک صیغه نامه معتبر دریافت کنید و در یک مکان امن و مطمئن از کنار هم بودن لذت ببرید و آن دریافت صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل است. دریافت صیغه نامه با مهر برجسته این امکان را برای زوجین فراهم می کند که به راحتی از هتل مورد نظرشان اتاق رزرو کنند و زوجین را از خطر روابط نامشروع و مجازات های بعد از آن در امان نگه می دارد.

بیشتر بخوانید: صیغه نامه آنلاین

دریافت صیغه نامه برای هتل از موسسه وکیل من

اگر شما هم به دنبال دریافت صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل هستید، تنها کافی است با موسسه وکیل من در تهران تماس بگیرید و خیلی آسان و در اسرع وقت یک صیغه نامه قانونی و معتبر دریافت کنید و از سپری کردن لحظاتی زیبا در کنار شریک زندگی خود لذت ببرید. مشاوران موسسه حقوقی وکیل من در تمامی ساعات روز آماده پاسخگویی به پرسش ها هستند و با ارائه مشاوره های لازم پاسخگوی ابهامات و سوالات شما هستند.

صیغه نامه معتبر و قانونی چه ویژگی هایی دارد؟

صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل

  • مورد تایید اماکن دولتی و هتل ها است.
  • باید میزان مهریه در آن تعیین شده باشد.
  • مدت زمان صیغه موقت باید در صیغه نامه درج شده باشد.
  • دارای یک هولوگرام رسمی از یک محضر معتبر باشد.
  • مهر برجسته دفترخانه در آن درج شده باشد.

اگر شما هم برای سفر با همراه و شریکتان به دنبال دریافت یک صیغه نامه با اعتبار قانونی هستید دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من با برخورداری از سالها سابقه و تجربه قادر است در سریع ترین زمان ممکن برای شما و همراهتان صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل صادر کند. شما می توانید به آسانی و به صورت آنلاین این صیغه نامه را با هزینه ای بسیار کم دریافت نمایید و بدون هیچگونه مشکلی از سفر کردن در کنار همراهتان و اقامت در هتل مورد نظرتان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: صیغه نامه رسمی

چگونه صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل دریافت کنیم؟

در صورتی که شما هم تمایل به دریافت صیغه نامه با مهر برجسته برای هتل را دارید، لازم است بدانید موسسه حقوقی وکیل من در تهران خدمات صدور دفترچه صیغه نامه را به صورت اینترنتی و غیرحضوری برای زوجین ارائه می دهد. صیغه نامه صادره از سوی موسسه وکیل من دارای مهر برجسته و هولوگرام است و می توان آن را به مکان های تفریحی و اقامتی ارائه داد. همچنین این امکان وجود دارد که دفترچه صیغه نامه از سوی این موسسه به محل مورد نظر شما ارسال شود. صیغه نامه صادره از سوی دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من کاملا شرعی و قانونی است و برای اتباع غیرخارجی هم امکان صدور صیغه نامه وجود دارد.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پانوشت : صیغه نامه، خواندن صیغه محرمیت، سایت صدور صیغه نامه، صیغه نامه آنلاین، صیغه نامه اینترنتی

به این پست رای دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *