آیا می توانم با دوست دخترم در هتل بمانم؟/ بردن دوست دختر به هتل

آیا بردن دوست دختر به هتل امکانپذیر است؟ آیا می توانم با دوست دخترم در هتل بمانم؟ اینها سوالات بسیاری از مراجعین ما می باشد که قصد دارند به سفر بروند و در هتل های ایران اقامت نمایند. اینگونه سؤالات نشان دهنده عدم آگاهی متقاضیان نسبت به این موضوع می باشد. در این مطلب به صورت کامل به این سوالات و ابهامات پاسخ داده و بهترین راهکار را نیز ارائه می دهیم. تا پایان این مقاله از وب سایت موسسه حقوقی وکیل من با ما همراه باشید تا بهترین پاسخ را برای سوالات فوق بیابید.

قوانین کلی هتل ها برای پذیرش زوجین

به طور کلی افرادی که به عنوان زوج به هتل مراجعه و درخواست رزرو اتاق می نمایند؛ باید مدارک شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی، ویزا (برای مهمانان خارجی) و همچنین مدرکی مبنی بر محرمیت با یکدیگر را به مسئول پذیرش هتل ارائه دهند. از طرفی زوجینی که ازدواج دائم نموده اند؛ برای اثبات محرمیت می توانند شناسنامه خود را به مسئول پذیرش هتل بدهند. اما کسانی که ازدواج دائم نکرده اند؛ باید با ارائه صیغه نامه معتبر محرمیت خود را اثبات نمایند. لازم به ذکر است که هتل ها مقید هستند فقط به زوج هایی خدمات دهند که صیغه نامه با مهر برجسته و دارای اعتبار به همراه داشته باشند. این مهر باید در انتهای عقدنامه موقت و همچنین روی عکس زوجین در صفحه اول درج شده باشد.

بیشتر بخوانید : دریافت صیغه نامه ۹۹ ساله

بیشتر بخوانید : شرایط گرفتن صیغه نامه محضری

صیغه در قانون ایران

ازدواج موقت یا صیغه در ایران امری کاملاً قانونی بوده  و حتی رواج بالایی نیز دارد و همچنین دارای چارچوب مشخصی نیز می باشد. در یک صیغه نامه رسمی باید مدت زمان صیغه و میزان مهریه به صورت دقیق ذکر شده باشد. همچنین باید توسط محضر مهر برجسته در صیغه نامه درج شده باشد. این نوع عقدنامه موقت برای ارائه به مراجع قضایی، نیروی انتظامی و اماکن تفریحی سندیت داشته و قانونی می باشد و اکثریت هتل های ایران نیز این نوع صیغه نامه را به راحتی قبول نموده و اتاق در اختیار زوجین قرار خواهند داد.

مدارک لازم برای صدور عقدنامه موقت با مهر برجسته که مورد تایید هتل ها نیز باشد؛ شامل موارد زیر است:

  • کارت ملی و تمام صفحات شناسنامه زوج
  • همه صفحات شناسنامه – طلاقنامه یا اجازه کتبی پدر زوجه
  • یک قطعه عکس ۳ در ۴ از هر نفر

برای بردن دوست دختر به هتل به راحتی می توانید به شکل آنلاین از طریق دفترخانه ازواج و طلاق وکیل من صیغه نامه معتبر قانونی و محضری دریافت نموده و به راحتی به سراسر ایران سفر کنید.

آیا می توانم با دوست دخترم در هتل بمانم؟/ بردن دوست دختر به هتل

آیا صیغه نامه قابل استعلام می باشد و یا در جایی ثبت می گردد؟

دغدغه بسیاری از افراد جوان در خصوص صیغه نامه این است که آیا صیغه نامه را می توان از جایی استعلام نمود؟ باید بگوییم مگر در موارد خاصی که در ادامه ذکر می کنیم؛ جز عاقد و زوجین کسی نمی تواند از وجود صیغه نامه مطلع شود.

فقط در ۳ مورد صیغه نامه باید ثبت گردد :

  • اگر زن از مرد باردار شده و فرزندی بدنیا بیاورد؛ عقد موقت باید حتماً ثبت گردد.
  • در صورتی که ثبت صیغه نامه، جزو شروط ضمن عقد قید شده باشد.
  • در صورتی که قبل از اقدام به صیغه با یکدیگر به صورت کتبی توافق کرده باشند که اگر صیغه کنند باید حتماً آن را ثبت نمایند.

دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من با پرداخت هزینه ای کم، انجام عقد موقت به صورت حضوری و غیر حضوری را انجام داده و به شما صیغه نامه شرعی و معتبر با مهر برجسته ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید : آیا صیغه نامه ثبت می شود؟

بیشتر بخوانید : دریافت صیغه نامه برای کلانتری

ضرورت وجود مهر برجسته در صیغه نامه

صیغه و عقد موقت یکی از راههای شرعی و قانونی است که به وسیله آن زن و مرد به هم محرم شده و می توانند به عنوان زوج به اماکن تفریحی و اقامتی رفته و اتاق مشترک رزرو نمایند. بسیاری از هتل ها در سراسر ایران از جمله هتل های شهرهای کیش، مشهد و تهران این نوع صیغه نامه را قبول دارند. لذا شما با دریافت این صیغه نامه به راحتی می توانید با دوست دختر خود به سفر رفته و اتاق رزرو نمایید.

برای بردن دوست دختر به هتل لازم است صیغه نامه معتبر داشته باشید که ممهور به مهر برجسته باشد. انواع مختلفی از صیغه نامه وجود دارد که در بعضی موارد شامل یک برگه کاغذ می باشد. اما این نوع صیغه نامه مورد تایید هتل ها نیست. هتل ها صیغه نامه را در صورتی که به صورت دفترچه و ممهور به مهر برجسته محضر باشد؛ می پذیرند. این مهر نشاندهنده قانونی بودن عقد موقت می باشد و بسیاری از زوج ها از این راهکار برای رزرو هتل استفاده می کنند. باید بگوییم عقد موقتی که در محضر انجام می شود در شناسنامه طرفین ثبت نمی گردد و به زوجین فقط یک دفترچه صیغه نامه با مهر برجسته ارائه می شود. البته برای پذیرش صیغه نامه توسط هتل ها باید شناسنامه زوجه جهت توضیحات شامل سابقه طلاق و فوت همسر قبلی نیز همراه زوجین باشد.

 بهترین راهکار برای بردن دوست دختر به هتل

بهترین و مطمئن ترین راهکار برای زوجهایی که قصد دارند به سفر رفته و هتل اجاره کنند؛ دریافت یک عقدنامه معتبر رسمی موقت با پرداخت هزینه ای ناچیز می باشد. به این ترتیب می توانید بدون استرس و نگرانی از سفر خود لذت ببرید. دریافت این نوع صیغه نامه هم باعث لذت بردن از سفر و استفاده از امکانات بی نظیر هتل ها می شود و هم عاملی بازدارنده جهت خطرات ناشی از روابط نامشروع می باشد. به این ترتیب می توانید در محیطی امن و پر از آرامش کنار همدیگر ساعات خوشی را بگذرانید.

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای صیغه نامه

دریافت صیغه نامه آنلاین و فوری از دفترخانه وکیل من

شرایط بردن دوست دختر به هتل را در مطالب بالا توضیح دادیم و راهکار مناسب را نیز ارائه نمودیم. همانطور که گفته شد اگر تمایل به دریافت عقدنامه معتبر با مهر برجسته محضر دارید؛ به راحتی می توانید با ما تماس بگیرید و ببینید که چگونه به شکل کاملاً آسان و فوری صیغه نامه ای شکیل و معتبر به شما تقدیم خواهد شد. مشاورین ما آماده پاسخگویی به سوالات شما در این خصوص هستند.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پانوشت : بردن دوست دختر به هتل، صیغه نامه آنلاین، صیغه نامه اینترنتی، صیغه نامه با مهر برجسته، سایت صدور صیغه نامه

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *