صیغه نامه تهران/ معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

صیغه نامه سندی است که بنا به درخواست طرفین و برپایه محرمیت زوجین تنظیم و صادر می‎شود. در عقد موقت زوجین قادر هستند با خواندن صیغه و مشخص کردن مهریه با مدت مشخص، به عقد یکدیگر درآیند و به ثبت آن در دفترخانه ازدواج هم نیازی ندارند. همچنین جهت دریافت صیغه نامه نیازی به انجام آزمایش های پیش از ازدواج هم نیست. اما طرفین میتوانند به خواست خودشان آزمایش های سلامت جسمی را انجام دهند. امروزه با توجه به پیشرفت های فناوری این امکان برای زوجین وجود دارد که به صورت آنلاین صیغه نامه دریافت کنند که در این مقاله قصد داریم به بررسی صدور صیغه نامه تهران به صورت آنلاین بپردازیم. اگر به دنبال معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران هستید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صیغه موقت چیست؟ / صیغه نامه تهران

اگر طرفین برای عقد ازدواج خود مدت معینی را مشخص نمایند و با یک مهریه معلوم باهم عقد کنند؛ عقد و ازدواج آنها موقت به شمار میرود و شرایط و حقوق آنها در عقد موقت با عقد دائم کاملا متفاوت است. پس از پایان مدت صیغه نامه، رابطه زوجیت نیز خاتمه می‎یابد. لازم است بدانید هر یک از طرفین میتوانند صیغه موقت را بخوانند یا شخص دیگری به عنوان وکیل صیغه را جاری کند.

بیشتر بخوانید: صیغه نامه برای هتل

بیشتر بخوانید : کیش رفتن با دوست دختر

بیشتر بخوانید : صیغه نامه برای بیمارستان

صیغه نامه غیرحضوری یا آنلاین چیست؟

در پروسه ازدواج غیرحضوری یا صیغه نامه آنلاین، به دلیل اینکه هنگام خواندن صیغه یکی از زوجین غایب است با استفاده از ابزارهایی مانند اینترنت و تلفن، صیغه موقت جاری می‎شود.

اگر شما هم به دنبال دریافت صیغه نامه آنلاین و غیر حضوری هستید، میتوانید به موسسه وکیل من در تهران مراجعه نمایید و یا به صورت غیر حضوری و از طریق شماره های تماس موجود در این صفحه با دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من تماس بگیرید و جهت دریافت صیغه نامه آنلاین معتبر با هولوگرام و مهر برجسته درخواست خود را اعلام نمایید و در کمترین زمان و با پرداخت مناسب ترین هزینه صیغه نامه اینترنتی دریافت کنید.

صیغه نامه آنلاین چه ویژگی هایی دارد؟

  1. کاملا قانونی و شرعی
  2. صدور صیغه نامه به شیوه غیر حضوری با مهر برجسته
  3. دارای دفترچه کاغذی
  4. برخورداری از هولوگرام رسمی
  5. امکان ارائه به اماکن اقامتی و تفریحی مانند هتل ها
  6. امکان ارسال در سریع ترین زمان به محل مورد نظر شما

مزایای دریافت صیغه نامه آنلاین از موسسه وکیل من

  • فعالیت در اکثر ساعات شبانه روز و تمامی روزهای هفته
  • مشاوره با عاقدین شرعی پیش از صدور صیغه نامه امکان‎پذیر است.
  •  کاملا قانونی و شرعی
  •  قابلیت ارائه به مراکز دولتی و قضایی
  •  صدور برای اتباع غیر ایرانی
  • امکان اعزام عاقد شرعی و کارشناس حقوقی به محل
  • امکان ثبت صیغه نامه در محضر رسمی ازدواج

صیغه نامه تهران/ معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

 برای صدور صیغه نامه آنلاین چه مدارکی مورد نیاز است؟

  1. فایل شناسنامه
  2. فایل کارت ملی مرد و زن
  3. عکس زوج و زوجه
  4. سند با شناسنامه و کارت ملی پدر دختر ( اگر باکره باشد ) و یا داشتن وکالت محضری
  5. سند حاوی مدرک طلاق در صورت مطلقه بودن زوجه
  6. گواهی فوت همسر در صورت بیوه بودن زوجه

بیشتر بخوانید : صیغه نامه برای اثبات زوجیت

شرایط لازم جهت صدور صیغه نامه آنلاین

  • رضایت قلبی طرفین
  • معلوم بودن مقدار و ماهیت مهریه
  • مشخص بودن مدت صیغه
  • زن محرم فرد دیگری نباشد.
  • زوجه و زوج عاقل و بالغ باشند.

صیغه نامه آنلاین معتبر و شرعی را به آسان ترین شکل ممکن و در کمترین زمان از موسسه و دفترخانه وکیل من در تهران بخواهید.

توصیه‌های ضروری پیش از صدور صیغه نامه اینترنتی

  1. انتخاب یک دفترخانه یا موسسه حقوقی معتبر و رسمی
  2. دریافت مشاوره حقوقی قبل از صدور صیغه نامه آنلاین
  3. کسب اطلاعات کامل از شرایط صیغه موقت
  4. توافق طرفیت بر سر مدت صیغه و مهریه
  5. رضایت قلبی دو طرف
  6. تهیه مدارک لازم و مورد نیاز
  7. لازم به ذکر است در صورت باردار شدن زوجه، عقد آنها باید دائمی شده و ثبت شود.

بیشتر بخوانید : رزرو هتل در کیش با صیغه نامه

 صدور صیغه نامه رسمی تک برگ یا دفترچه ای

امروزه صیغه نامه ها بر خلاف گذشته که به شکل کاغذی و با مهر معمولی بودند به شیوه کاملا قانونی، به صورت دفترچه با برخورداری از مهر برجسته و هولوگرام صادر میشود.

چه مشخصاتی در صیغه نامه آنلاین درج می‎شود؟

  1. اطلاعات زوج و زوجه : صیغه‌نامه اینترنتی حاوی مشخصات کامل دو طرف است که تصمیم به ازدواج با یکدیگر دارند که عبارتند از نام، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، شماره ملی و …
  2. تعهدات مالی : صیغه‌نامه آنلاین باید دارای تعهدات مالی همسران باشد.
  3. تاریخ : تاریخ صیغه یا عقد باید در صیغه‌نامه قید شود.
  4. صیغه نامه آنلاین به صورت دفترچه صادر می‌شود.
  5. داشتن مهر برجسته
  6. برخورداری از هولوگرام رسمی
  7. امکان ارائه به مکانهای اقامتی و تفریحی و هتل
  8. امکان ارسال به آدرس

چرا ثبت صیغه نامه اهمیت دارد؟

ثبت صیغه نامه اینترنتی در دفترخانه کاملا به نفع زوجه است تا در صورتی که مرد مهریه زن را پرداخت نکرد یا زوجه باردار شد؛ بتوان اختلافات میان آنها را آسان تر حل و فصل نمود. همچنین در صورتی که زوج فوت کند، زوجه بتواند از خانواده همسر مهریه خود را طلب نماید و از لحاظ قانونی پیگیری آن ساده تر باشد. با همه این موارد و به طور کلی ثبت صیغه نامه غیر حضوری در دفتر ازدواج الزامی نیست.

بیشتر بخوانید : صدور صیغه نامه با مهر برجسته غیر حضوری

مراحل خواندن خطبه عقد موقت

جهت ثبت صیغه‌ نامه، متن زیر توسط عاقد شرعی خوانده  می‌شود: «زَوَّجتُ مُوکِّلَتی مُوَکَّلی فِی المُدَّۀِ المَعلُومَۀِ عَلَی المَهر المَعلُوم» بعد از آن به وکالت از زوج می خواند: «قَبِلتُ التَّزویجَ لِمُوَکِّ و به این صورت زوجه و زوج در مدت مشخص و با مهریه معین به هم محرم می‌شوند.

هزینه صدور صیغه نامه آنلاین

بر خلاف ازدواج دائم، ازدواج موقت نیازی به ثبت در دفترخانه ازدواج ندارد. اما، با داشتن مدرکی مانند گواهی ازدواج موقت یا صیغه نامه فرد قادر است در صورت به وجود آمدن اختلاف و مراجعه به دادگاه یا در صورتی که زوجه باردار شود، بسیار کارساز باشد، عده ای از افراد، تمایل دارند صیغه نامه آنلاین را به ثبت برسانند که در این صورت باید هزینه مربوط به آن را بپردازند.

صیغه نامه تهران/ معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران

در قانون مدنی، جهت پرداخت هزینه صیغه نامه، شخص مسئول مشخص نشده است و این مساله براساس توافق طرفین، صورت می‎گیرد، اما از لحاظ عرف، پرداخت آن بر عهده زوج است. شما میتوانید جهت کسب اطلاعات کامل و جامع در رابطه با نحوه دریافت صیغه نامه آنلاین و شیوه پرداخت هزینه با موسسه حقوقی و دفترخانه وکیل من تماس بگیرید و از خدمات بی نظیر این موسسه بهره مند شوید.

شرایط  مهریه در صیغه موقت چگونه است؟

شرایط پرداخت مهریه و میزان آن در صیغه نامه اینترنتی مثل صیغه نامه حضوری است و براساس توافق طرفین می‌باشد. لازم است بدانید که در عقد دائم این امکان وجود دارد که بعد از ازدواج مهریه را تعیین کرد؛ یا به طور کلی توافقی در مورد آن نداشت. اما در ازدواج یا صیغه موقت، عدم تعیین مهریه در زمان جاری شدن نکاح، موجب ابطال صیغه می‌شود.

چرا وجود مهر برجسته در صیغه نامه الزامی است؟

مهر برجسته نشان دهنده این است که مرجع صادر کننده صیغه نامه دارای تمامی شرایط لازم برای انجام این کار است و به شکل قانونی فعالیت دارد. ذکر این نکته حائز اهمیت است که صیغه نامه موقت باید از مهر برجسته معتبر برخوردار باشد، چرا که بسیاری از زوجین از این مسئله اطلاع ندارند و به طور مثال هنگام مسافرت رفتن با مشکل مواجه می‎شوند. بنابراین تنها صیغه نامه ای که دارای مهر برجسته باشد، معتبر و قانونی محسوب می‎شود.

مزیت های دریافت صیغه نامه آنلاین

  • امکان دریافت سریع و آسان : شما می‌توانید صیغه‌نامه خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری در کمترین زمان و به آسانی دریافت کنید.
  • تطابق داشتن با قوانین : صیغه‌نامه آنلاین با قوانین مدنی همخوانی دارد.
  • هزینه کمتر : صیغه‌نامه اینترنتی در مقایسه با روش حضوری هزینه کمتری دارد.
  • دسترسی آسان : زوجین می‌توانند به آسانی و از هر مکانی که به اینترنت دسترسی دارند خدمات صیغه‌نامه آنلاین را دریافت کنند.

دریافت صیغه نامه آنلاین در کمترین زمان

موسسه و دفترخانه ازدواج وکیل من در تهران امکان صدور صیغه نامه اینترنتی و غیر حضوری را برای زوجین به آسانی و با کمترین هزینه امکان پذیر کرده است. صیغه نامه صادره از سوی موسسه وکیل من  کاملا معتبر و قانونی بوده و با برخورداری از هولوگرام و مهر برجسته در سریع ترین زمان صادر می‎شود. لازم به ذکر است زوجین باید پس از دریافت صیغه نامه غیر حضوری، محل های مربوط به خود در دفترچه صیغه نامه را امضا کنند؛ چرا که صیغه نامه بدون امضای زوج و زوجه هیچگونه اعتباری ندارد. همچنین در صورت ثبت امضای نادرست این موضوع جرم تلقی شده و میتوان آن را پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید : آیا با صیغه نامه میتوان به ملاقات زندانی رفت؟

نحوه دریافت صیغه نامه اینترنتی با مهربرجسته

دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من امکان صدور صیغه نامه تهران را برای زوجین عزیز در تهران و دیگر نقاط ایران را فراهم کرده است. این صیغه نامه کاملا معتبر و قانونی و شرعی و به صورت دفترچه صیغه نامه با مهر برجسته و دارای هولوگرام صادر می‌شود. شما زوجین عزیز میتوانید برای دریافت صیغه نامه آنلاین با مناسب ترین هزینه و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص از طریق شماره تماس‌های مشخص شده با کارشناسان حقوقی موسسه وکیل من تماس بگیرید و از مشاوره های لازم بهره مند شوید.

موسسه حقوقی وکیل من یکی از دفاتر ازدواج و طلاق قدیمی و معروف در شهر تهران است که با برخورداری از وکلای متخصص و خبره در تمامی دعاوی و با برخورداری از سالها سابقه و پشتوانه افتخار آن را دارد تا بهترین خدمات حقوقی در زمینه های مختلف ماننتد ازدواج و طلاق را به هموطنان عزیز در سراسر ایران در سریع ترین زمان ممکن ارائه دهد. آیا شما هم قصد دریافت صیغه نامه آنلاین با مهر برجسته را دارید؟ بدون شک موسسه و دفترخانه وکیل من در تهران در این خصوص میتواند بهترین گزینه برای شما باشد، زیرا با برخورداری از وکلای مجرب و کارآزموده و تجربه بسیار زیاد در امور دعاوی خانواده میتواند انتظارات مخاطبان خود را به خوبی برآورده کند.

معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران کجاست؟

آیا شما هم جهت دریافت صیغه نامه تهران به دنبال معترترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران هستید؟ زوجین عزیز میتوانند جهت دریافت صیغه نامه آنلاین در تهران از موسسه و دفترخانه وکیل من کمک بگیرند. دفترخانه ازدواج و طلاق وکیل من با داشتن وکلای مجرب و حرفه ای قادر است بهترین و کارآمد ترین مشاوره های حقوقی را به مراجعه کنندگان خود ارائه کند و در زمینه تمامی دعاوی از جمله ازدواج و طلاق میتواند کارگشای مسائل و مشکلات متقاضیان خود باشد. مجموعه حقوقی وکیل من با میتواند به بهترین شکل ممکن و در سریع ترین زمان به نیاز های شما عزیزان پاسخ بدهد.

شما میتوانید از امکانات مختلفی که توسط موسسه وکیل من فراهم شده است بهره مند شوید و در زمینه دعاوی خانوادگی و سایر زمینه ها از مشاوره های وکلای ما بهره مند شوید. شما میتوانید از طریق شماره های تماس که در ادامه قید شده است با دفترخانه وکیل من تماس بگیرید و با دریافت مشاوره های رایگان به نتایج مطلوب و مورد نظرتان برسید.

وبسایت موسسه وکیل من معتبرترین سایت صدور صیغه نامه با مهر برجسته در تهران است. شما میتوانید جهت دریافت صیغه نامه تهران با مهر برجسته از این دفترخانه معتبر و شناخته شده در تهران کمک بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن به شیوه غیر حضوری و با پرداخت هزینه ای ناچیز صیغه نامه آنلاین با مهر برجسته و دارای اعتبار قانونی دریافت کنید و به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی و دغدغه از گذر لحظات در کنار شریکتان نهایت لذت را ببرید.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پانوشت : صدور صیغه نامه آنلاین، صیغه نامه اینترنتی، صیغه نامه تهران، سایت صدور صیغه نامه معتبر

5/5 - (2 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *