آیا به دنبال یک وکیل کارکشته در کرج می گردید؟ یک وکیل متخصص و مناسب با تجارب ارزنده در زمینه های مختلف به موکلین خود بهترین مشاوره را می دهد. مشکلات حقوقی برای همه ممکن است پیش بیاید و انتخاب وکیل مناسب بسیار حائز اهمیت است. چرا که موکل برای اثبات بی گناهی خویش مجبور است همه اسناد و مدارک را در اختیار وکیل خود قرار دهد. وکیل موظف است از موکل خود در دادگاه به بهترین شکل ممکن دفاع کند اما موکل هم در قبال وکیل وظایفی را به عهده دارد. مثل هزینه ایاب و ذهاب، هزینه اوراق و دادخواست و حق الزحمه وکیل و مواردی از این قبیل.

وظایف وکیل

برخی از وضایف وکلا در صورت نیاز عبارت است از:

  • تنظیم لایحه دفاعیه
  • تنظیم شکوائیه
  • تنظیم دادخواست
  • تنظیم اظهارنامه
  • تنظیم انواع قرارداد های مدنی
  • مشاوره حقوقی مناسب به موکل

ویژگی وکلای باتجربه

وکیل کارکشته، همیشه نسبت به مسائل حقوقی اشراف کامل دارد و فردی باتجربه در این زمینه است به علاوه از صاقت کامل برخوردار است. به دلیل حساس بودن شغل کالت وکلا متهعد می شوند که صادق و امانت دار باشند و در شرایط مختلف بهترین تصمیم را اتخاذ کنند. یک وکیل باتجربه از قدرت تجزیه و تحلیل بالایی برای حل مسائل برخوردار است. یک وکیل کارکشته نه تنها از روند قضایی، نحوه طرح دعوی و مراحل رسیدگی، رای های وحدت رویه و … آگاهی کامل دارد بلکه موکل خود را نیز در جریان کامل پرونده و مراحل آن قرار می دهد.

کلیات قوانین وکالت

طبق مفاد قانونی مربوط به قوانین وکالت،‌وکالت زمانی واقع می شود که وکیل آن را قبول کرده باشد. این وکالت می تواند برای کل امور باشد یا تنها برای اموری خاص به وکیل وکالت داده شود. بنابراین وکیل نمی تواند عملی را که از محدوده کالت خود خارج است، انجام دهد. وکالت می تواند مجانی یا با اجرت باشد.

وکیل من

تیم متخصص وکیل من در زمینه دعاوی خانواده، طلاق ، مهریه ، نفقه ، حق حضانت فرزند و زمینه های مختلف و انواع خدمات حقوقی به شما مشاوره می دهد. وکلای با تجربه وکیل من با قیمت مناسب اقدام به حل مشکل شما می کند. اگر به دنبال وکیل کارکشته در کرج برای حل مشکلات حقوقی خود می گردید به ما مراجعه کنید. وکلای کادر مجرب وکیل من با ارائه خدمات مشاوره به شما عزیزان با قیمت مناسب و ارزان آماده خدمت رسانی است.

پانوشت : وکیل کارکشته در کرج , بهترین وکیل کرج , مشاور حقوقی باتجربه , مشاوره رایگان حقوقی در کرج , بهترین وکیل پایه یک دادگستری , بهترین دفتر وکالت کرج 

به این پست رای دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *