ارثیه شامل موارد مادی و معنوی می باشد که بیشتر جنبه معنوی آن مورد بررسی است. وکیل ارثیه در کرج به رسیدگی انواع دعاوی ارث می پردازد و از حقتان دفاع می کند. بنابراین اگر در زمینه ارث به مشکل برخورد کرده اید نیازمند یک وکیل ارثیه خوب در کرج هستید. با وکلای متخص وکیل من در انواع زمینه دعاوی ارثی و مشاوره رایگان ارث در کرج از بهترین خدامت بهره مند شوبد.

چه کسانی از شخص متوفی ارث می برند؟

حق الزحمه وکیل ارث

از جمله مزایای یک وکیل ارثیه خوب در کرج تقسیم سهم الارث وراث است. پس از آن مراحل مراجعه به دادگاه و انحصار وراثت آغاز می شود. درصورت بروز مشکل در زمینه تعیین سهم الارث وکسل ارث می تواند با ارائه مدارک وادله کافی در حل این مشکل کمک کند. هزینه های رسیدگی به مشکل ارثیه در کرج شامل موارد زیر می شود:

  • هزینه دارسی برای تعیین ارث و رسیدگی به دعاوی ارثی
  • حق الوکاله وکیل ارث در کرج
  • حق الزحمه کارشناس در ریدگی به دعاوی ارثی در کرج
  • هزینه تحقیقات محلی در صورت نیاز

تعیین دقیق هزینه های تعیین سهم الارث تناسب با نوع پرونده مشخص می شود. برای تسریع در کار لازم است که از یک وکیل مجرب در این زمینه کمک بگیرید.

وکیل خوب ارثیه در کرج

مشاوره رایگان وکیل ارث

مشاوره حقوقی ارث به شما کمک می کند تا در این زمینه اطلاعات لازم وکافی را کسب کنید. شاید این سوال برای شما پیش بیاید که درکدام موارد ورثه از وارث ارث نمی برند؟

  • قتل عمد
  • فرزندی که زودتر از والدین خود فو شود
  • فرزند حاصل از رابطه نامشروع
  • در صورتی که وراث شخص مسلمان کافر باشند
  • لعان

موارد بالا به مواردی اشاره دارد که در طی آن ورثه از ارث محروم می شوند برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لازم است به مشاوره رایگان وکیل ارثیه در کرج بپردازید.

دعاوی ارث

دعاوی ارث شامل چه مواردی می شود؟ یکی از مواردی که در دعاوی ارث مطرح است دعاوی رد نسبت در انحصار وراثت است. رد یا اثبات نسبت افراد مشخص کننده میزان سهم الارث ایشان است. از موارد دیگر می توان به دعاوی گواهی انحصار وراثت اشاره کرد. گواهی انحصار وراثت مدرکی است که وراث را مشص می کند.دعاوی مربوط به اعتبار وصیت متوفی نیز یکی دیگر از مواردمطرح شده در سهم الارث استو. این مورد به وصیت متوفی اشاره دارد.دعوای نفقه و مهریه زوجه متوفی و دعوای رد یا قبول وصیت نیز از دیگر موارد دعاوی ارث هستند.

قوانین ارث زن در قانون

پانوشت: هزینه تعیین سهم الارث در کرج, وکیل ارثیه خوب در کرج, بهترین وکیل ارثیه در کرج, انواع دعاوی تقسیم ارث, مشاوره حقوقی تقسیم ارث

به این پست رای دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *