گروه وکیل من یکی از بهترین و زبده ترین گروه وکلا است که در زمینه مشاوره حقوقی در تهران نیز  فعالیت می کند و در این زمینه معروف است. افرادی که دارای مشکلات حقوقی و کیفری هستند و نیازمند به گرفتن مشاوره حقوقی هستند می توانند از خدمات وکیل من استفاده کنند.

دنبال کردن پرونده های حقوقی و کیفری معمولا بسیار سخت و زمان بر هستند و شما می توانید با استفاده از نظر و مشاوره وکیلان با تجربه و حاذقی که در گروه وکیل من هستند  زودتر به نتیجه برسید.

در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی موارد زیر بپردازیم:

  • مشاور حقوقی کیست؟
  • چگونه یک مشاوره حقوقی متبحر را انتخاب کنید؟
  • یک مشاوره حقوقی چه وظایفی را برگردن دارد؟
  • مشاوره حقوقی خوب باید دارای چه مهارت های باشد؟
  • تماس با بهترین مشاور حقوقی در تهران

مشاور حقوقی کیست؟

مشاور حقوقی به فردی می گویند که اطلاعات کامل و تجربه لازم را در زمینه های حقوقی و کیفری دارد و در این صورت این توانایی را دارد که در زمینه هایی مانند حل اختلافات و دعاوی مشاوره بدهد اگر چه بسته به این که در چه زمینه ای تخصص بیشتری داشته باشد می تواند در اموری مانند امور قرار دادها که مرتبط با کارهایی است که شرکت ها انجام می دهند، نیز مشاوره ارائه بدهد.

به وکیل پایه یک دادگستری به چه کسی می گویند؟

دعاوی کیفری شامل چه مواردی می شود؟

استفاده کردن از نظر یک متخصص حقوق و گرفتن مشاوره حقوقی می تواند به شما کمک کند از ضرر های احتمالی جلوگیری کنید، زیرا که این فردی با داشتن پرونده های متعدد و کسب تجربه در آن ها و همچنین خواندن دروسی که مرتبط با مسائل حقوقی است کاملا در این حوزه مسلط هست و در نتیجه می توان به شما کمک کند که سرعتر و در عین حال راحت تر دادگاه را به نفع خود به پایان برسانید.

چگونه یک مشاوره حقوقی متبحر را انتخاب کنید؟

ممکن است که تاکنون برای شما پیش آمده باشد که در طی انجام کاری به مشکلات حقوقی بربخورید برای مثال بعد از عقد نکاح به سبب اختلافاتی که به وجود آمده است قصد طلاق و جدایی را دارید و در طی این پروسه برای مشکلاتی که در زمینه مالی به وجود می آید لازم می بینید که با یک فرد متصص در امور حقوقی مشورت کنید تا بتوانید این معضل را حل بکنید.

مشاوره حقوقی در تهران

توجه کنید که شما حتما برای گرفتن مشاوره حقوقی باید به نزد فردی بروید که در آن زمینه مدرک گرفته باشد و رشته تخصصی او نیز همین باشد و در آن حوزه کسب تجربه کرده باشد. برای مثال در صورتی که در مورد طلاق می خواهید از مشاوره حقوقی بهره مند شوید حتما مطمئن شوید که فردی که مشاور شما هست مرتبط با حوزه خانواده باشد و در آن زمینه تجریه داشته باشد و همین طور از آن بخواهید که نمونه کارهای قبلی اش را با نتایج بدست آمده به شما نشان دهد.

یکی از روش هایی که می توانید برای بدست آوردن یک مشاور حقوقی خوب روی آن حساب باز کنید.؛ استفاده از نظر و تجربه اطرافیان شماست که در این زمینه از وکیل و یا مشاوره حقوقی استفاده کرده اند و نتیجه بخش بوده است.

شما می توانید از این طریق اطمینان بیشتری حاصل کنید که فردی را که انتخای می کنید پرونده ای موفق داشته است.

گروه وکیل من به علت بهره گیری از بهترین و متخصص ترین وکلا در هر حوزه ای مقصدی بوده است که اطرافیان موکلانش به آن مراجعه کنند و این افتخاری است برای گروه وکیل من که مراجعان و موکلانش در اکثر مواقع به نتایج خوبی دست پیدا کردند و راضی بوده اند و به دنبال آن ما را به آشنایان خود معرفی کرده اند.

یک مشاوره حقوقی چه وظایفی را برگردن دارد؟

اصلی ترین وظیفه یک مشاوره حقوقی دادن راهکار و راهنمایی های حقوقی در زمینه هایی است که به او مربوط هست. اگر چه مشاور حقوقی وظایف متعدد و زیادی را دارد.

ویژگی های یک وکیل مجرب زن چیست؟

از جمله وظایف مشاوره حقوقی می توان به این موارد اشاره کرد:

  • متن قراردادها را تنظیم کند.
  • بر روند عقد آن‌ها نظارت داشته باشد.
  • اطلاعات حقوقی مورد نیاز را در اختیار اشخاص قرار دهد.
  • ارائه مشاوره در زمینه های کاری و اداری
  • دادن مشاوره در امور مربوط به مهاجرت
  • دادن راهکار در مورد امور تجاری و مسائل بین المللی
  • مشاوره در زمینه معاملات و قراردادها
  • دادن مشورت به دعاوی و امور کیفری
  • ارائه راهکار برای مشاور حقوقی خانواده و طلاق

مشاوره حقوقی در تهران

مشاوره حقوقی خوب باید دارای چه مهارت های باشد؟

یک مشاوره حقوقی خوب فردیست که در عینی که تحصیلات لازم را در حوزه کاری اش اتخاذ کرده است بلکه دارای تجربه می باشد. چنین فردی باید دارای ویژگی های:

  • باید اشراف کامل بر تمامی قوانین و مقررات داشته باشد
  • صادق و به دنبال مصلحت باشد
  • امانت دار و رازدار باشد
  • متعهد و قابل اعتماد باشد
  • در موقع اضطراری بتواند بهترین تصمیم را اتخاذ کند
  • قدرت تجزیه و تحلیل بالایی داشته باشد

انواع وکالت به چه شکل انجام می شود؟ 

تماس با بهترین مشاور حقوقی در تهران

گروه وکیل من یکی از معتبر ترین گروه های وکلاست که در زمینه های متخلف قادر به قبول موکلین است و همچنین می تواند در حوزه های متفاوتی مشاور حقوقی بدهد.

شیوه کار در گروه وکیل من برای ارائه مشاور حقوقی در تهران به این گونه است که ابتدا هر فردی که می آید در طی چند جلسه مشاوره های حقوقی لازم را در حوزه مشکل به وجود آمده می بیند و بعد از گذراندن این چند جلسه در صورتی که نتایج مطلوبی داشته باشد و به فرد مشاوره دهنده اعتماد و اطمینان را داشته باشد میتواند با تفویض وکالت به وکیل معرفی شده پیگیری امور خود را به وی بسپارد و این اطمینان را داشته باشد که به نتیجه مطلوب خود خواهد رسید

گروه وکیل من به سبب داشتن ویژگی های زیر به عنوان یکی از برترین مرکز های مشاوره حقوقی در تهران شناخته می شود:

  • بهره گیری از برترین وکلای پایه یک دادگستری
  • استفاده از وکیل هایی که دارای تجربه بالا و متبحر هستند
  • دادن مشاوره در تمامی حوزه های حقوقی و کیفری
  • در اکثر موارد ابتدا مشاوره داده می شود در صورت مطلوب بودن سپس وکیل انتخاب می شود.
  • تسلط کامل تمامی مشاورین بر روی قوانین و مقررات
  • مشاوران گروه وکیل من دارای قدرت سخن وری و متقاعد کردن بالا هستند

در پایان باید خاطر نشان کرد که در خصوص مسائل حقوقی نکاتی زیادی وجود دارد که در صورت نادیده گرفتن کم اهمیت ترین آن ها ممکن است ضرر های جبران ناپذیری برای شما به وجود آورد.

بنابراین همواره برای مسائل و مشکلات حقوقی خود از وکیل با تجربه و یا یک مشاوره حقوقی خوب استفاده کنید.

برای اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر در ارتباط باشید.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پاسخ به پرسش متداول

وکیل من در چه حوزه هایی مشاوره می دهد؟

گروه وکیل من در همه زمینه های آمادگی ارائه مشاوره به شما را دارد و پس از مشخص شدن موضوع شما، به وکیل مرتبط به موضوع ارجاع داده می شوید.

اولین گام برای طلاق توافقی چیست؟

برای این کار دو روش وجود دارد روش اول ثبت نام در سامانه تصمیم و گذراندن جلسات مشاوره می باشد و این چند جلسه مشاوره را در حدود 45 روز باید گذراند.
روش دوم با کمک وکلای دادگستری انجام می شود بدین صورت است که دادخواست طلاق از طرف مرد و یا زن در دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود و نیازی به گذراندن مشاوره اجباری نمی باشددر این روش مدت اخذ رای هم چیزی بین 10 تا 20 روزکاری می باشد.

هزینه طلاق توافقی چه میزان است؟

از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالاتی که متقاضیان سوال می کنند هزینه طلاق توافقی می باشد، که هزینه آن از مجموع هزینه مشاوره، هزینه دادرسی، هزینه مشاوره ارجاع شده، هزینه دفترخانه، حق الوکاله وکیل بدست می آید.

در صورت دادن وکالت به وکیل نیازی به حضور زوجین هست؟

بعد از مراجعه زوجین به دفتر وکالت و گرفتن امضا وکالتنامه، نیازی به حضور مجدد زوجین نیست و تنها برای مراجعه زوجین به محضر برای ثبت شرعی وجود دارد.

بهترین وکیل طلاق در تهران و کرج کجاست؟

از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب می توان به امانت داری و ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل و همین طور باید کاملا به مسائل حقوق آگاه باشد و اطلاعات و دانش خوبی را دارا باشد؛ وکیل من دارای همه ی این ویژگی ها می باشد.

پانوشت: مشاوره حقوقی در تهران, مشاوره حقوقی خوب در تهران, بهترین مشاور حقوقی در تهران, مشاوره حقوقی ارزان در تهران

به این پست رای دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *