بهترین وکیل خانواده

بهترین وکیل خانواده در تهران را با گروه وکلای من در خاطر بسپارید، اگر نگران پرونده های حقوقی خود در دادگاه خانواده هستید ما همراه شما عزیزان هستیم.

وکیل خانواده خوب چه ویژگی های دارد؟

پیشنهاد ما به شما عزیزان ساکن تهران که متاسفانه دچار مسائل حقوقی در ارتباط با انواع طلاق و قوانین مربوط به حضانت و وراثت، مطالبه مهریه و نفقه و چالش هایی از این قبیل شده اید دریافت مشاوره حضوری از گروه وکلای من در تهران است.

چرا کادر مجرب وکلای من بهترین هستند؟

  • تعهد و احساس مسئولیت
  • صبر و بردباری
  • صادق و واقع گرا در ارتباط با نتیجه کار
  • دانش علمی و تجربه فراوان در زمینه های مختلف حقوقی
  • همراه و محرم اسرار موکل خود

تیم وکلای وکیل من با کادری کارآمد آماده ارائه تمامی خدمات حقوقی به شما عزیزان ساکن تهران است، جهت دریافت مشاوره با ما ارتباط باشید.

بهترین وکیل خانواده

بیشتر بخوانید : طلاق توافقی یکی رایج ترین روش های جدایی است، درباره نحوه طلاق توافقی بیشتر بخوانید.

آیا می دانید امور حقوقی خانواده شامل چه مواردی است ؟

طبق قوانین جمهوری اسلامی و بنا بر اصول بنیاد حمایت از حقوق خانواده قوانینی تدوین شده است که مربوط به حق و حقوق زن بوده از جمله :

  • مهریه
  • استرداد مهریه
  • استرداد جهیزیه
  • مطالبه اجرت المثل دوران زوجیت
  • شرایط ازدواج دوم
  • اصول تمکین و نشور

حتما بخوانید: درباره وظایف وکیل ملکی در وکیل من اطلاع دارید؟

وکیل خانواده چه نقش و وظایفی دارد؟

  • وکیل خانواده کسی است که به تمامی حقوق مربوط به خانواده مسلط است،
  • در مواجهه با امور حقوقی همچون خرید و فروش اموال خانواده، شرکت در جلسات مربوط به دعاوی خانوادگی و انحصار وراثت، وکالت در طلاق از زوجین، حضانت فرزندان، مطالبه مهریه و استرداد جهیزیه و مایملک زوجه، امور تعیین نسب و نفقه و….به خوبی عمل میکند و از تجربه و دانش کافی برخوردار است.
  • وکیل خانواده در زمان بروز اختلاف در خانواده ها می تواند به دور از احساس و تعصبی به دعوی بین طرفین پایان دهد و حقوق موکل خود را باز پس بگیرد.
  • او با تمام قوانین مربوط به دعاوی خانوادگی آشنایی دارد و بنا بر تجربیاتی که در پرونده های حقوقی کسب کرده است می تواند نتیجه دادگاه را پیش بینی کند
  • وکلای من تخصص کافی در زمینه های مختلف قضایی دارند و با صرف کمترین زمان و هزینه و انرژی مضاعف مستندات لازم را به کمک موکل خود جمع آوری کرده و در دادگاه به کمک آن ها حقایق را اثبات کند.

از آنجایی که داشتن یک وکیل خوب می تواند نقش بسیار بزرگی را در رای قاضی ایفا کند. در انتخابوکیل خوب دادگستری نهایت دقت را داشته باشید.

توصیه ما به شما عزیزان ساکن تهران مشاوره های حقوقی گروه وکلای من است تا تصمیم گیری را برای شما راحت کند.

درباره مصوبه های جدید دادگستری تهران اطلاع دارید؟

 

بهترین وکیل خانواده در تهران

درباره وکیل خانواده خوب در تهران

تیم حقوقی وکلای من در تهران آماده ارائه انواع خدمات حقوقی و کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، مطالبه مهریه و انحصار وراثت، دعاوی اداره کار و رسیدگی به تمامی شکایت های قضایی به شما عزیزان است.

کافیست با یک کلیک با مشاوران ما در تماس باشید.

ارتباط با وکیل من در تهران و کرج

برای ارتباط بهتر با کارشناسان وکیل من از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پاسخ پرسش های متداول

وکیل من در چه حوزه هایی مشاوره می دهد؟

گروه وکیل من در همه زمینه های آمادگی ارائه مشاوره به شما را دارد و پس از مشخص شدن موضوع شما، به وکیل مرتبط به موضوع ارجاع داده می شوید.

بهترین وکیل طلاق در تهران و کرج کجاست؟

از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب می توان به امانت داری و ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل و همین طور باید کاملا به مسائل حقوق آگاه باشد و اطلاعات و دانش خوبی را دارا باشد؛ وکیل من دارای همه ی این ویژگی ها می باشد.

اولین گام برای طلاق توافقی چیست؟

برای این کار دو روش وجود دارد روش اول ثبت نام در سامانه تصمیم و گذراندن جلسات مشاوره می باشد و این چند جلسه مشاوره را در حدود 45 روز باید گذراند.
روش دوم با کمک وکلای دادگستری انجام می شود بدین صورت است که دادخواست طلاق از طرف مرد و یا زن در دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود و نیازی به گذراندن مشاوره اجباری نمی باشددر این روش مدت اخذ رای هم چیزی بین 10 تا 20 روزکاری می باشد.

هزینه طلاق توافقی چه میزان است؟

از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالاتی که متقاضیان سوال می کنند هزینه طلاق توافقی می باشد، که هزینه آن از مجموع هزینه مشاوره، هزینه دادرسی، هزینه مشاوره ارجاع شده، هزینه دفترخانه، حق الوکاله وکیل بدست می آید.

در صورت دادن وکالت به وکیل نیازی به حضور زوجین هست؟

بعد از مراجعه زوجین به دفتر وکالت و گرفتن امضا وکالتنامه، نیازی به حضور مجدد زوجین نیست و تنها برای مراجعه زوجین به محضر برای ثبت شرعی وجود دارد.

پانوشت : بهترین وکیل خانواده در تهران, قیمت وکیل خانواده در تهران, وکیل خانواده خوب, دفتر وکالت طلاق ارزان, وکیل خانواده ارزان

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *