تقسیم ارث در کرج یکی از عواملی است که همواره مورد توجه است. چرا که تعیین سهم الارث باید توسط یک وکیل خوب ارثیه در کرج اتفاق بیوفتد. چه کسانی از متوفی ارث می بردند؟ آیا با انواع دعاوی ارثی آشنایی دارید؟ وکیل خوب ارثیه در کرج کیست؟ برای دانستن این موضوع تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

وکیل متخصصص در ارث

وظایف یک وکیل متخصص ارث در کرج چیست؟ اگر به دنبال وکیل برای گرفتن ارث در کرج هستید باید ابتدا برای مشاوره حقوقی تقسیم ارث اقدام کنید و سپس مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. وظایف وکیل ارثیه در کرج به شرح زیر است:

  • تعیین سهم الارث وارثان
  • دفاع از حقوق موکل در خصوص دریافت کامل ارثیه
  • رسیدگی به دعاوی ارث
  • مشاوره حقوقی ارثیه
  • تشخیص تمام ورثه

اگر برای چگونگی تقسیم ارث و ماترک احتیاج به کمک دارید این کار به وکیل حرفه ای ارث در کرج بسپارید. از مزایای گرفتن وکیل برای تقسیم ارث می توات به جلوگیری از دعاوی خانواده و در صورت مراجعه به دادگاه تسریع در روند پرونده اشاره نمود.

حق الزحمه وکیل ارثیه چقدر است؟

قانون جدید تقسیم ارث بین فرزندان

طبق ماده ۹۰۷ قانون تقسیم ارث بین فرزندان اگر شخص فوت شده ابوین نداشته باشد، و یک فرزند داشته باشد، صرف نظر از جنسیت فرزن تمام ارثیه به او می رسد. اگر همه فرزندان متوفی دختر یا همگی پسر باشند به همه آن ها به یک میزان ارث تعلق می گیرد. اگر متوف یفرزند دختر و پسر داشته باشد سهم پسری دوبرابر سهم دختری در تقسم ارث است. وصیتنامه نیز می تواند در تعیین مقادار ارثیه نقش داشته باشد. هر فرد طبق قانون می تواند یک سوم اموالش را وصیت کند و مابقی آن به ورثه قاونی وی می رسد.

کلاهبرداری در تقسیم ارث

کلاهبرداری در تقسیم سهم الارث زمانی معنادار می شود که یکی از ورثه بخواهد با تقلب و مال ورثه دیگر را تصاحب کند و از سهم خود تجاوز کند. در این موارد گرفتن یک وکیل پایه یک دادگستری برای اثبات کلاهبرداری در تقسیم سهم الارث تاثیر به سزایی در دریافت حق شما دارد. برای تقسیم ارث باید حتما مگ اتفاق بیوفتد. مرگ هر یک از وراث نیز در پروسه تقسیم ارث اثر گذار است. برای دانستن اطلاعات بیشتر و رسیدگی به دعاوی ارثی در کرج به وکیل خوب ارثیه در کرج مراجعه کنید. موسسه حقوقی وکیل من با در مجرب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

مالیات بر ارث چیست و چقدر است؟

پانوشت: وکیل ارثیه خوب در کرج, دعاوی ارثیه, هزینه وکیل تقسیم ارث, قانون تقسیم ارث بین فرزندان, وکیل متخصص در ارث در کرج, کلاهبرداری در تقسیم ارثیه  گرفتن وکیل تقسیم ارث در کرج 

به این پست رای دهید
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *