وکیل خوب در کرج

پیدا کردن وکیل خوب در کرج کاری سخت است که موکلین زیادی را در چالش قرار داده است. زیرا که تمامی موکلین در جستجویی وکیلی کار کشته هستند که علاوه بر دانش بالا در این زمینه دارای تجربه مناسب نیز باشند و کاملا اصول امانت داری را رعایت کنند تا در نهایت موکلین بتوانند به آن ها اعتماد کنند به سبب این که حرفه وکالت بسیار مورد توجه قرار گرفته است و تعداد وکلا به ویژه در کرج بسیار زیاد است در نتیجه رقابت شدیدی وجود دارد و انتخاب برای موکلین سخت شده است.

در این مقاله از سری مقاله های وکیل من در خصوص انتخاب بهترین و ویژگی های یک وکیل خوب مطالبی را در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم.

وکیل کیست؟

وکیل به فردی گفته می شود از طرف فرد دیگری که ممکن است حقیقی یا حقوقی باشند به واسطه ایجاد عقد قرار داد برای کاری مامور می شود موظف است که آن را انجام دهند وکالت را به عنوان یک کسب و کار در نظر نمی گیرند و وکالت به عنوان زیر مجموعه ای از امور قضا تلقی می شود وکالت به عنوان یک عقد جایز تلقی می شود که در مقررات قانون مدنی تعریف می شود و یکی از طرفین آن وکیل و طرف دیگری موکل نامیده می شود.

برای یک وکیل می توان حد و مرز تعیین کرد که در چه اموری اجازه دخالت مستقیم را به جای موکل خود دارد و در چه اموری موکل به او حقی نداده است و شخصا خودش امور را اداره می کند.

وکیل خوب در کرج

وکالت به چه معناست؟

مقصود وکالت بر اساس چیزی که در فقه و قانون ایران وجود دارد عقدی است؛ که به واسطه آن یکی از این افراد فرد دیگری را به عنوان جانشین خود قرار می دهد، فردی که وکالت دهنده است را موکل می گویند و فردی که وکالت را بر عهده می گیرد وکیل می گویند.

معنی خود لغت وکالت، واگذار کردن و اعتماد کردن است.

حتما کلیک کنید : درباره حقوق و شرایط  حضانت فرزند در تهران جه میدانید؟

ویژگی های یک وکیل مجرب زن چیست؟

بهترین دفتر وکالت در کرج چه ویژگی هایی دارد؟

 چند گونه وکالت داریم؟

در این بخش به انواع وکیل ها میپردازیم که چند نوع وکیل داریم:

وکیل تسخیری

در شرایطی که دعاوی کیفری وجود داشته باشد و حضور یک وکیل در دادگاه لازم باشد در صورتی که بنا به هر دلیل خود متهم نخواهد وکیل اتخاذ کند و یا این که توانایی مالی آن را نداشته باشد با تشخیص و رای دادگاه فردی را به عنوان وکیل دادگستری و به صورت رایگان در اختیار او می گذارند که به این نوع وکیل، وکیل تسخیری می گویند.

وکیل انتخابی

وکیل انتخابی به فردی می گویند که شخص خودش وکیل را انتخاب کرده است و با انعقاد قرار داد وکالت و پرداخت حق الوکاله از وکیلش می خواهد که حقوق آن را در مراجع قضایی بر عهده بگیرد. وکیل انتخابی رایج ترین نوع وکالت می باشد.

وکیل معاضدتی

در صورتی که فرد یا افرادی در یک مشکل حقوقی قرار داشته باشند و نتوانند بنا به مشکلات مالی خودشان وکیلی را انتخاب کنند در چنین شرایطی هست که با تشخیص اداره معاضدت کانون وکلای دادگستر، یک وکیل را برای انجام یاری فرد که نیازمند کمک های حقوقی است به صورت رایگان قرار می دهد. در چنین شرایطی وکیل یاد شده را وکیل معاضدتی می گویند.

وکیل اتفاقی

وکیل اتفاقی به شرایطی می گویند که فردی در حوزه حقوق تحصیلات دارد اما به عنوان وکیل شناخته نمی شود زیرا که همانطور که می دانید برای این که وکیل به شمار بیاید باید آموزش ها و آزمون های کانون وکلای ایران را بدهد تا به عنوان وکیل در نظر گرفته بشود. اما این فرد برای مثال می خواهد در امور حقوقی به خانواده اش یاری برساند در چنین شرایطی او می تواند فقط پروانه مربوط به آن حوزه را در طی آزمون و شرایطی و پرداخت هزینه بدست آورد. در چنین شرایطی به او وکیل اتفاقی می گویند.

وکیل کارآموز

همانطور که پیش تر توضیح دادیم و خودتان نیز میدانید برای این که یک فرد بتواند وکیل بشود باید یک سری مراحل را طی کند. یکی از این مراحل گذراندن با موفقیت آزمون های دشوار کانون وکلای ایران است که بعد از این مورد فرد می تواند به عنوان کارآموز در نزد وکیلی با تجربه پرونده های سبک را اداره کن. به چنین فردی وکیل کارآموز می گویند.

وکیل خوب در کرج

وکیل سازمانی

بر اساس قانونی که در خصوص حمایت از کارمندان دولتی و نیروهای مسلح وجود دارد این است که هنگامی که با مشکلات حقوقی مواجه شدند. سازمان محل خدمتشان وظیفه دارد که فردی را که در حوزه مسائل حقوقی وارد و مسلط هست به عنوان وکیل در نظر بگیرد.

به همین سبب است که به آن ها وکیل قضایی می گویند.

جهت اطلاع از مراحل طلاق غیابی در تهران کلیک کنید. 

آیا بهترین وکیل در کرج را می شناسید؟

یک وکیل خوب چه معیار هایی دارد؟

۱- یک نکته بسیار مهم این است که حتما باید یک وکیل خوب و کارکشنه همواره به روز باشد. زیرا که قوانین و مقررات هر چند مدت بک بار ممکن است که دچار تغییر شوند و یک وکیل باید تمامی مقررات و قوانین مربوطه به حوزه خودش را خوب بداند.

۲- یکی دیگر از ویژگی هایی که بسیار مهم است امانت داری و قابل اعتماد بودن یک وکیل است. به این سبب که وقتی که یک فردی به نزد وکیل مراجعه میکند به طور معمول اطلاعات زیادی در خصوص قوانین و مقررات و همین طور پروسه پرونده اش ندارد. به همین جهت یک وکیل قابل اعتماد به طور شفاف پروسه را برای او تعریف می کند و از این بابت هم باید امانتدار باشد. هیچ قسمت از پرونده موکلش را به غیر از شرایطی که برای گرفتن حق او باشد باز گو نکنه حتی وقتی که پرونده بسته شد.

۳- یک وکیل خوب هیچگاه دنبال گفتن مواردی که حقیقت ندارند نیست و موکلی که به نزد او مراجعه می کند.را با گفتن عبارت هایی که امیدواری واهی به او دهد امیدوار نمی کند و تماما باید پروسه را برای او به طور شفاف و واضح تعریف کند.

۴- یک وکیل ماهر و با تجربه همواره سعی می کند که یک پرونده را با راحت ترین شکل و کم ترین هزینه حل کند.به همین منظور است که سریعا به دنبال طرح دعوا و پروسه قضایی نیست و ابتدا سعی می کند که مشکل را بدون طرح دعوا و از طریق صحبت و واسطه گری برطرف کند.

۵- وکیلی ماهر است که در یک یا چند موضوع حول محور هم دارای تخصص باشد.زیرا در این صورت است که به طور عمیق تر هم مسلط یه فوانین و مقررات می شود و هم این که تجربه اش در گرفتن پرونده های آن حوزه بیشتر شده. و بدین طریق به راحتی می تواند به بر طرف سازی مشکل پیش آمده و گرفتن حق موکل یاری رساند.

۶- یک وکیل کارکشته همواره می کوشد که اطلاعاتش را زیاد کند و یکی از این کار ها مشورت کردن با سایر همکاران در خصوص پرونده مربوطه می باشد.

۷- یک وکیل خوب باید فن بیان قوی و با نفوذی داشته باشد زیرا که باید در مدت زمانی اندک بتواند حرف خود را بگوید در عینی که به بهترین نحو هم از حق و حقوق موکلش دفاع کرده باشد.

ارتباط با وکیل خوب در کرج

برای ارتباط بیشتر و بهتر با بهترین وکیل های کرج و تهران با شماره های زیر در ارتباط باشید:

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پاسخ به پرسش متداول

وکیل من در چه حوزه هایی مشاوره می دهد؟

گروه وکیل من در همه زمینه های آمادگی ارائه مشاوره به شما را دارد و پس از مشخص شدن موضوع شما، به وکیل مرتبط به موضوع ارجاع داده می شوید.

اولین گام برای طلاق توافقی چیست؟

برای این کار دو روش وجود دارد روش اول ثبت نام در سامانه تصمیم و گذراندن جلسات مشاوره می باشد و این چند جلسه مشاوره را در حدود 45 روز باید گذراند.
روش دوم با کمک وکلای دادگستری انجام می شود بدین صورت است که دادخواست طلاق از طرف مرد و یا زن در دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود و نیازی به گذراندن مشاوره اجباری نمی باشددر این روش مدت اخذ رای هم چیزی بین 10 تا 20 روزکاری می باشد.

هزینه طلاق توافقی چه میزان است؟

از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالاتی که متقاضیان سوال می کنند هزینه طلاق توافقی می باشد، که هزینه آن از مجموع هزینه مشاوره، هزینه دادرسی، هزینه مشاوره ارجاع شده، هزینه دفترخانه، حق الوکاله وکیل بدست می آید.

در صورت دادن وکالت به وکیل نیازی به حضور زوجین هست؟

بعد از مراجعه زوجین به دفتر وکالت و گرفتن امضا وکالتنامه، نیازی به حضور مجدد زوجین نیست و تنها برای مراجعه زوجین به محضر برای ثبت شرعی وجود دارد.

بهترین وکیل طلاق در تهران و کرج کجاست؟

از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب می توان به امانت داری و ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل و همین طور باید کاملا به مسائل حقوق آگاه باشد و اطلاعات و دانش خوبی را دارا باشد؛ وکیل من دارای همه ی این ویژگی ها می باشد.

پانوشت: وکیل خوب در کرج, بهترین وکیل در کرج, وکیل ارزان قیمت در کرج, هزینه وکیل خوب در کرج, وکیل خوب کرج, بهترین وکیل کرج کیست 

4.7/5 - (3 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *