وکیل خوب در کرج

وکیل دعاوی ملکی در تهران به منظور پیگیری مشکلات ملکی الزامی است، اگر به دنبال یک وکیل خوب در تهران هستید تا در تمامی مراحل حقوقی و کیفری در کنار شما باشد ما به شما وکیل من در تهران را معرفی می کنیم،

مفتخریم به شما عزیزان ساکن در تهران گروه وکلای وکیل من در تهران را معرفی کنیم، تا در برخورد با چالش های ملکی در تهران بدون نگرانی از مشاوره های آن ها بهره مند شوید.

آیا درباره خدمات حقوقی گروه وکلای من در تهران اطلاع دارید؟

آیا بهترین وکیل در کرج را می شناسید؟

درباره دعاوی ملکی در تهران چه می دانید؟

دعاوی ملکی در وکیل من به دقت بررسی می شود، سپس با جمع آوری مستندات لازم در جلسه دادگاه توسط وکیل ارائه می شود و در نهایت رای دادگاه ابلاغ خ.اهد شد.

گروه وکلای وکیل من با حضور وکلای حرفه ای در امر مشاوره حقوقی امور ملکی جزء بهترین وکیل ها در تهران میباشد. از آنجایی که وکالت در امور ملکی مسیر پرچالشی است، بدون حضور یک مشاور حقوقی با سابقه ممکن است منجر به ضررهای چبران ناپذیری شود.

گروه وکلای وکیل من آماده ارائه انواع خدمات حقوقی از جمله دعاوی ملکی و کیفری، دعاوی حقوقی، مطالبه مهریه و نفقه، حضانت فرزند، انحصار وراثت و….. به شما هموطنان عزیز ساکن در تهران می باشد.اگر هنوز در انتخاب وکیل ملکی خود تردید دارید از ما بهترین مشاوره حقوقی را بخواهید، کافیست با یک تماس بهترین وکیل در تهران را در کنار خود داشته باشید.

جهت دریافت اطلاعات تماس و مشاوره حضوری وکیل من کلیک کنید 

 

وکیل ملکی در تهران

بهترین وکیل ملکی در تهران چه تعهداتی دارد؟

وکیل امور ملکی وکیلی است که به تمام  قوانین مربوط به اموال واقف بوده و در این زمینه متخصص است. اگر هنوز موفق به برقراری ارتباط با مشاوران حقوقی وکلای من نشده اید، همین حالا با یک کلیک بهترین وکیل در تهران را انتخاب کنید. وکلای ملکی در وکیل من هرچند که توانایی حل و فصل پرونده های دیگری همچون پرونده خانواده، پرونده های حقوقی و کیفری و…. را دارند، اما با در نظر داشتن تمرکز و دقت لازم جهت طی شدن روال حقوقی این پرونده ها به پرونده ی دیگری نمی پردازند.مشاوره های بی نظیر از وکلای مجرب وکیل من را از دست ندهید.

حتما کلیک کنید: درباره ویژگی های بهترین وکیل پایه یک بیشتر بخوانید؟

قیمت وکیل ملکی خوب را می دانید؟

حق الوکاله یک وکیل خوب در تهران در حوزه دعاوی ملکی تا حدودی بستگی به شرایط پرونده مراجعه کننده دارد، اما در تیم وکلای کیل من در تلاشیم تا بهترین خدمات حقوقی را با قیمت های استثنایی در اختیار شما عزیزان ساکن در تهران قرار دهیم تا بتوانیم قدمی در راستای حل مشکلات همشهریان عزیز خود برداشته باشیم.

این شعار ماست که به تحقق رسیده است، به پرونده شما عزیزان بدون اتلاف وقت، در کمترین زمان ممکن و با قیمت هایی منصفانه رسیدگی می شود.

بیشتر بخوانید : آیا از شرایط طلاق غیابی در تهران اطلاع دارید؟

دعاوی ملکی در وکیل من چه پرونده هایی است؟

در پرونده های ملکی منظور از دعاوی ملکی، مجموعه ای از شکایات است که به نحوی با موضوع اموال غیر منقول و اشخاص حقیقی یا حقوقی در ارتباط باشد.

منظور از اموال غیرمنقول اموالی است که مانند املاک و اراضی قابل جابه جایی نیستند، تفاوت این اراضی در نحوه تقسیم بندی و کاربری آن هاست،

وکیل در دعاوی ملکی در رابطه با تقسیم این اموال می تواند اقدام کند.

از جمله این دعاوی می توان به تنظیم سند رسمی ، اخذ پایان کار ، خلع ید ، تقسیم و افراز املاک مشاع تا دعاوی کیفری مثل فروش مال غیر، جعل سند، تصرف عدوانی و … همه این موضوعات در دایره دعاوی ملکی و حوزه کاری یک وکیل ملکی قرار می گیرد.

اگر شما هم ساکن تهران هستید و نگران پرونده ملکی خود هستید ما اینجاییم تا با قیمت مناسب و در کمترین زمان مشکلات شما را حل کنیم.

 

وکیل ملکی در تهران

درباره وکیل من

گروه وکلای من با تیمی متخصص و با سابقه درخشان آماده ارائه خدمت به شما عزیزان ساکن در کلان شهر تهران است.جهت دریافت مشاوره در زمینه های حقوقی مختلف با ما تماس بگیرید.گروه وکلای وکیل من در تهران با گردآوری تیمی از بهترین وکلا و مشاوران در تهران آماده ارائه خدمات حقوقی از جمله مطالبه مهریه، نفقه، دعاوی کیفری و ملکی، انحصار وراثت، و…… با قیمتی مناسب و زمان فوری است.

آیا درباره آخرین مصوبه های مربوط به دعاوی ملکی اطلاع دارید؟

ارتباط با وکیل من در تهران و کرج

برای ارتباط بهتر و بیشتر با وکیل من از طریق شماره های زیر در ارتباط باشید.

تماس با وکیل من

  • شماره همراه: 09931080520
  • مناطق تحت پوشش:تمام استان تهران و کرج

پاسخ به سوالات متداول

وکیل من در چه حوزه هایی مشاوره می دهد؟

گروه وکیل من در همه زمینه های آمادگی ارائه مشاوره به شما را دارد و پس از مشخص شدن موضوع شما، به وکیل مرتبط به موضوع ارجاع داده می شوید.

بهترین وکیل طلاق در تهران و کرج کجاست؟

از مهم ترین ویژگی های یک وکیل خوب می توان به امانت داری و ساده سازی مسائل حقوقی برای موکل و همین طور باید کاملا به مسائل حقوق آگاه باشد و اطلاعات و دانش خوبی را دارا باشد؛ وکیل من دارای همه ی این ویژگی ها می باشد.

اولین گام برای طلاق توافقی چیست؟

برای این کار دو روش وجود دارد روش اول ثبت نام در سامانه تصمیم و گذراندن جلسات مشاوره می باشد و این چند جلسه مشاوره را در حدود 45 روز باید گذراند.
روش دوم با کمک وکلای دادگستری انجام می شود بدین صورت است که دادخواست طلاق از طرف مرد و یا زن در دفاتر خدمات قضایی ثبت می شود و نیازی به گذراندن مشاوره اجباری نمی باشددر این روش مدت اخذ رای هم چیزی بین 10 تا 20 روزکاری می باشد.

هزینه طلاق توافقی چه میزان است؟

از پر تکرار ترین و مهم ترین سوالاتی که متقاضیان سوال می کنند هزینه طلاق توافقی می باشد، که هزینه آن از مجموع هزینه مشاوره، هزینه دادرسی، هزینه مشاوره ارجاع شده، هزینه دفترخانه، حق الوکاله وکیل بدست می آید.

در صورت دادن وکالت به وکیل نیازی به حضور زوجین هست؟

بعد از مراجعه زوجین به دفتر وکالت و گرفتن امضا وکالتنامه، نیازی به حضور مجدد زوجین نیست و تنها برای مراجعه زوجین به محضر برای ثبت شرعی وجود دارد.

پانوشت : وکیل دعاوی ملکی در تهرانبهترین وکیل ملکی در تهران, قیمت وکیل ملکی خوب, بهترین وکیل در تهران, دفتر وکالت ارزان, وکیل طلاق ارزان

5/5 - (1 امتیاز)
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *